Direktlänk till inlägg 17 januari 2008

Utmaning från Michelle

Av Lisbeth - 17 januari 2008 12:54

Michelle har utmanat fröken Lisbeth (ska väl vara jag då). Är aldrig med i slikt eller omröstningar, men för denna gång då... Dessutom blev jag lite nyfiken på svaren...





Vad gjorde du för 10 år sedan?


Herregud hur ska jag komma ihåg det? Jo gladde mig åt att min första och efterlängtade västgötaspets precis var född.





Vad gjorde du för ett år sedan?


Hade precis betalat mina egenavgifter.





Fem snask jag gillar.


Prinsessbakelser (är det snask?), choklad med nötter, citrontoppar, sega råttor, skumtomtar.





Fem sånger som du kan hela texten till:


Kan tyvärr alldeles för många sånger...





Vad skulle du göra om du vore miljonär?


Köpa en pick-up och växla stålarna i guldtior (gammal barndomsdröm) och köra runt den på flaket utanför min forna arbetsplats. Sen skulle jag ge vart och ett av barnen en rejäl dusör samt öppna ett hem för övergivna djur.





Fem saker som du aldrig skulle klä dig i eller köpa:


Inget som ser ut att komma från Cellbes eller Galne Gunnar.





Fem saker som du gillar att göra:


Sova, åka på utställning, läsa böcker, tänka ut planer, pynta (när huset väl är städat!).





Fem favoritsaker:


Bilen, huset, min säng, min irländska tweedkavaj köpt i Dublin 1984, alla mina diamanter...

Lisbeth utmanar Igurt...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisbeth - 4 februari 2015 10:34


   Vi som  jobbat för tidningen hittar överallt i och utanförorganisationen och har decenniers erfarenhet av faktainsamling ochnyhetsförmedling. Men ack nej! Detta får vi inte ägna oss åt sen de senastetio åren. Medlemmarna kan ju störas i sin rosa...

Av Lisbeth - 26 januari 2015 08:18


    I dagar när pennor höjs mot skyn och millioner manifesterar för yttrandefrihet och pressfrihet, kan man bara konstatera att detta gäller inte den sfär där undertecknad tillbringat större delen av ett yrkesverksamt liv. Journalister är inte v...

Av Lisbeth - 4 november 2014 21:51


  We are in Love and the Love i have for you never change do you know that Love? i feel same here ok.. You are my happiness you always make me feel better I love you more ...

Av Lisbeth - 20 oktober 2014 13:38


    Supreme Champion Yffranes New Moon Rising JW COTY 1 2013 waiting in the wings for judges´decision together wirt Co-owner/Breeder Marina. Yes, "Mandy" was awarded "StockholmsMästare"   His son Yffranes Someone Special aka "Bonney" - our l...

Av Lisbeth - 1 oktober 2014 06:13


Our Kits 4 months of age: Yfffranes Someone Special & Yffranes Tommy-Gun     Photo by Kicki Thenberg ...

Presentation


SC Ormeryds Clint Eastwood DSM
& Yours Truly

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ulvus - gäst hos verkligheten

senaste kommentarerna


Skapa flashcards