Direktlänk till inlägg 7 februari 2012

FIREWORKS! SHOOTING STARS! CONFETTI FALLING...

Av Lisbeth - 7 februari 2012 20:55

  Triumf! Seger! Vivat! Eja! Eja! Hosianna i höjden! Basta! Bravissimo! Kyrie Eleison! Halleluja! Kära läsare - du vet ej min lycksalighet. Du vet ej, att jag nu på stunden, nu i ögnablicket, nu på minuten, nu i momangen - såg "mitt fall" i DN i ändan. "Inga disciplinära åtgärder på anmälan".Lovad vare Herranom i evighet! Amen!"

 
 
Ingen bild

Biggles

8 februari 2012 01:58

Fattas bara annat. Trodde aldrig utfallet skulle bli annat för vi har dock en grundlag om detta. Men förstår ditt obehag under väntan, och anmälaren har antagligen läst din klagan med viss förjusning. Lägg nu ut hela anmälan och hela utslaget på bloggen utan vidare kommentarer. Sen kan du gå vidare.
Ha de gott!

 
Ingen bild

Lena

8 februari 2012 09:29

Äntligen Lisbeth! HURRA för dig!
Kram

 
Ingen bild

Maud

8 februari 2012 09:33

Ja, det var ju inte en dag för tidigt! Grattis får jag säga fast utslaget borde vara självklart efter det lilla jag vet! Nu kanske livet känns lite lättare! Kramis

 
Ingen bild

Anita

8 februari 2012 10:45

Jag vet INGET om detta men är mycket glad åt dina vägnar. Inget kul att gå omkring att oroa sig över sådana saker
Pleased you!

 
Ingen bild

Katarina

8 februari 2012 12:11

Solklart!
Grattis!!

 
Ingen bild

Ewa Ivarsson

8 februari 2012 12:29

Underbart... ja lägg ut texten nu.. nåt måtta får det väl vara på allt "crap" som skrives.. Fin bild på collien också.. nån som inte har knappnålsstora ögon/ett stop som man kan stångas i och svintopäls... men dessa vinner ALLT...
Grattis igen från en sann collieälskare! Det är en vacker ras som dessutom har "brains"....

 
Ingen bild

Birgitta

8 februari 2012 15:24

Äntligen kan du få den ro du ska ha utan små djävlar som står på axeln och spanar... Må andra olycksaliga få smäll på fingrarna istället!
Härligt att detta nu fått ett slut och punkt är skrivet.
Ha det så gott och lev lugnt!

 
Ingen bild

L L

8 februari 2012 16:03

Congratulations - The talent of success is nothing more than doing what you can do well; and doing well whatever you can do. -Long & Good Health Lisbeth. Enjoy it!

 
Ingen bild

Jeanita

8 februari 2012 20:58

Det var ett tag sedan jag grattade till framgångarna med era ljuvliga kattpojkar, men jag läser och gläds med er Jag har också
som alla andra känt med dig i din orättvisa ovisshet.
Nu samlar jag ihop alla kattgrattisar och grattis till din upp-
rättelse. Hurra och kramar från mig och mina hundar och katter.
Nu ser vi fram emot våren.

 
Ingen bild

Astrid

8 februari 2012 22:57

Grattis!

Kramar/Mellandotter

Lisbeth

9 februari 2012 06:19

Tack!

Stor Flamse-kram...

 
Ingen bild

Eva Engvall

9 februari 2012 11:44

Jag har via omvägar hört att du inte har fått beslutet från DN dig tillsänt. Är dettaverkligen sant? Om så är det nog att anse som nästintill skandalöst... beslut av denna dignitet borde, i mina ögon,omedelbart efter protokollsjusterande tillsändas den de berör...Det är väl självklart! Skönt att höra att du är frikänd från tramsanmälningarna du utsattes för.

Lisbeth

10 februari 2012 09:02

Har fått DN:s beslut.

 
Ingen bild

Gudrun

9 februari 2012 22:13

Och nu väntar vi bara på såna där raka och rättframma inlägg på bloggen igen - dom där som säger det alla borde säga, men så få törs...

 
Ingen bild

Ulf

10 februari 2012 11:16

Jag vet inte om det är läge att gratulera eftersom något annat utslag hade varit otänkbart. I alla fall så måste det kännas skönt när pinan är över. Hela historien är ju för övrigt helt sanslös. Sköt om Dig.

Lisbeth

10 februari 2012 11:51

Tack Ulf! - och alla andra som kommenterat och uppmuntrat..! Det känns märkligt att få gratulationer för en sådan sak, men nu lägger vi detta bakom oss..

Kramar

Lisbeth

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisbeth - 4 februari 2015 10:34


   Vi som  jobbat för tidningen hittar överallt i och utanförorganisationen och har decenniers erfarenhet av faktainsamling ochnyhetsförmedling. Men ack nej! Detta får vi inte ägna oss åt sen de senastetio åren. Medlemmarna kan ju störas i sin rosa...

Av Lisbeth - 26 januari 2015 08:18


    I dagar när pennor höjs mot skyn och millioner manifesterar för yttrandefrihet och pressfrihet, kan man bara konstatera att detta gäller inte den sfär där undertecknad tillbringat större delen av ett yrkesverksamt liv. Journalister är inte v...

Av Lisbeth - 4 november 2014 21:51


  We are in Love and the Love i have for you never change do you know that Love? i feel same here ok.. You are my happiness you always make me feel better I love you more ...

Av Lisbeth - 20 oktober 2014 13:38


    Supreme Champion Yffranes New Moon Rising JW COTY 1 2013 waiting in the wings for judges´decision together wirt Co-owner/Breeder Marina. Yes, "Mandy" was awarded "StockholmsMästare"   His son Yffranes Someone Special aka "Bonney" - our l...

Av Lisbeth - 1 oktober 2014 06:13


Our Kits 4 months of age: Yfffranes Someone Special & Yffranes Tommy-Gun     Photo by Kicki Thenberg ...

Presentation


SC Ormeryds Clint Eastwood DSM
& Yours Truly

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ulvus - gäst hos verkligheten

senaste kommentarerna


Ovido - Quiz & Flashcards