Alla inlägg den 21 september 2006

Av Lisbeth - 21 september 2006 09:06

I feel rotten today... I look like the Picture of Dorian Gray! Det är Jacks fel som pipit hela natten. 01.30 stod jag inte ut längre, Jack åkte ur sängen och ner i köket, men jag kunde höra hans hemska råttpip filtreras genom trossbotten, omväxlande med patetiska yl. Pigge gnisslar också, men på ett mer tillbakadraget orientaliskt vis. Det är synd om killarna, de kan inte förstå varför de inte får träffa de förföriska damerna. Tur att man inte har lyhörda grannar.I morse låg Joakim död. En liten black otter rex, han var alldeles stilla och kall och burkompisarna såg ledsna och förvirrade ut. Jag kan inte förstå vad som var fel, han var inte gammal och inte smal och varit så pigg och glad dagen innan. Enda förklaringen måste vara att han ätit något opassligt, trots att jag är noga med att skära bort allt fult från grönsakerna. Det är alltid sorgligt när ens små kompisar inte hänger med längre. Arrangörerna av utställningen i Hallstahammar tar inte emot fler anmälningar så Algot och kompisen Marius kan lugnt beta vidare. De får vänta med att visa sina tjusiga gångarter tills de är två år.Vad värre är; Emma kommer inte med på Dalälvskatten! Vilket mörker!Suck!Lisbeth

Presentation


SC Ormeryds Clint Eastwood DSM
& Yours Truly

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
<<< September 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ulvus - gäst hos verkligheten

senaste kommentarerna


Ovido - Quiz & Flashcards