Alla inlägg den 3 november 2010

Av Lisbeth - 3 november 2010 18:44

Ja heter Mandy och är 5 veckor o 2 dar o ja är jätteduktig.

Kolla - kan gå på låda själv!   Å så knallar man målmedvetet därifrån till sin leklåda -   väljer noga:   

Min favvolekis är den gröna tygråttan.

Ja e med andra ord rätt duktig... Det är mer än man kan säga om de töntar jag bor med. Hör här - stormatte trodde att jag var perser. Det är fel! Sen sa hon att jag är creme. Det är (nog) också fel... Men värst av allt är att hon nu inte är så tvärsäker på nånting längre. Har börjat yra om - håll i er! - att jag ska döpas om och heta MALTE! 

Man känner bara för dra...

Av Lisbeth - 3 november 2010 16:52

...dvs Felix katt som just nu bor här - är härmed avslöjad som kombo barnskötare och lekfarbror. Sekunderna innan tvättade han kattungen från nos till svanstipp. Sött! Det gör inget att TV-programmen är usla och vädret likaså. I det här hemmet finns underhållning non-stop...   

Av Lisbeth - 3 november 2010 13:54

Finns det något bus?  En vippa - vad är det för en konstig pryl...? 

   Jag är en kolossalt farlig kattunge... obs de utspärrade klorna!

   Mandy 5 veckor är nu mycket pigg och sällskaplig. Hon kommer springande direkt när jag lockar med namn och kisse-kiss, ibland skuttande på tvären - obetalbart! Dessutom har hon börjat klättra till min stora förskräckelse. Idag var hon halvvägs uppför mitt byxben.

Av Lisbeth - 3 november 2010 08:17

God morgon! Vittberesta och goda vänner brukar skicka fina bilder på vackra hundar jorden runt... Lyser upp i tillvaron!

Efter denna Svarta Oktober - behövs män, katt och "fådda" blommor

Felix tog bilden av sin far, kattungen heter Mandy -  vår förstfödda - orkidéerna från Marina (Felix mor).

Love & thoughts

Lisbeth

        

Presentation


SC Ormeryds Clint Eastwood DSM
& Yours Truly

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ulvus - gäst hos verkligheten

senaste kommentarerna


Ovido - Quiz & Flashcards