Alla inlägg den 23 juli 2011

Av Lisbeth - 23 juli 2011 23:04

Fem vinnarskallar åkte till Borlänge. De blev 2:a i allt de företog sig...Situationsbilder lördag e.m.:

.

  - Jag vill ge ´rom dyngspö..



   - Make it go away...

   - Jag har kul ändå..

   - Jag har alltid kul...

   - Jeg er alltid kulögd..

I Morgon! Ny dans - ny chans... Borlänge - You Havn´t Seen Nothing... Yet!

Av Lisbeth - 23 juli 2011 02:11

  Undertundom får Yours Truly milda förebråelser från läsekretsen; man känner inte igen sig på bloggen; inget eller nästan inget om hundar eller hundvärlden, framför allt inget insiktsfullt och kul (behöver inte nödvändigtvis vara samma sak..) - om den s.k kennelpolitiken - sedan 30 år Yours Trulys speciellt inmutade område... Är det så konstigt då..? Got Filed into Disciplinary Investigations...  8 staggering Months - still no verdict...

Denna utdragna kinesiska tortyr för nybörjare tillåts pågå i evigheter - amen...

Förresten är det min blogg och jag skriver vad jag vill samt uteslutande för att roa mig själv...

Alltså tillåter jag sådant  få ett visst utrymme som saknats i mitt liv - Kindness Manners Grace... Som älskare av Skönhet har man gått omkring fnysande av obehag inför all Fulhet och Gemenhet... Men först finns det ett Krig som måste utkämpas... I morgon dvs idag kommer Yours Truly Dress for Kill - två döttrar bidrar - ovetande om varandra - temat är svart och giftgrönt...Top Emblazoned Night of the Living Dead... Nu hörs ett skri från Sandkilen... Too late My Dear...Fördelen med en miserabel tillvaro är att man utan besvär och alldeles av sig självt går ner 10-12 kilo - och kan ha kläder som man inte ens kunnat drömma om det senaste decenniet... förhoppningsvis är inte den nypåhittade outfiten för Ung... 65 & Young at Heart *LMAO* Dessutom finnes det plötsligt Annat att glädja sig åt - det är Något bortom Bergen, bortom Blommorna och Sången... bara att sträcka ut en hand... Därför handlar bloggen numera mest om Katter, Krig och Poesi...

Presentation


SC Ormeryds Clint Eastwood DSM
& Yours Truly

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ulvus - gäst hos verkligheten

senaste kommentarerna


Ovido - Quiz & Flashcards