Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Lisbeth - 23 augusti 2012 11:25


  

Når dagen kommer 
med tomme lommer 
og den allersidste brandert bæres hjem
er der ikke flere drømme
og gaden ligger øde hen
men når lygterne tændes
så hænger vi sgu på den igen.
Frække chicks og friske fyre
drøner rundt og spiller dyre
i al evighed.
Så kom og ta' mig
hvis du vil ha' mig. 

Trots förantvardade "tomme lommer" är Yours Truly lycklig nöjd & glad - hur detta nu kan komma sig...? Man kan t.o.m våga sig på ett litet Yippi! - tyst för mig själv... Antingen är vår lycka gjord.. eller så blir det platt fall.. fem spänn till den som närker nån skillnad..!


Vil du med på en lille billig-rejse

til et sted hvor der ikke er panik?

Jeg har købt adskillige billetter

til et fly med pålid'lig mekanik.



Og stewardessen

nikker så fortroligt

når hun hvisker

bare tag det roligt.



Der er bjerge med kolde hvide tinder

og et lufthul - huh - lige nu og da.

Steder der pludselig forsvinder - i det blå

men hvor er Shangrila?



Og stewardessen

nikker så fortroligt

når hun hvisker

bare tag det roligt.



Der er krige og vilde anemoner

Hr. kaptajn, la' os komme afsted.

Jeg kan høre mit lille hjerte banke

åhnej - nej, jeg vil ikke derned.



Og stewardessen

hvisker så fortroligt

når jeg spørger, spørger lidt uroligt

lander vi, lander vi?

Og stewardessen

nikker så fortroligt

når hun siger, nu må de ta' det roligt!

Styrter vi, styrter vi?


Jumbo Nummer Nul, lyrics Kim Larsen

Presentation


SC Ormeryds Clint Eastwood DSM
& Yours Truly

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ulvus - gäst hos verkligheten

senaste kommentarerna


Ovido - Quiz & Flashcards