Alla inlägg den 13 april 2007

Av Lisbeth - 13 april 2007 22:12

...for trying to change the system from within... Tja, vad är det för mening med allt vi håller på med? Faktiskt, det enda som betyder något är familjen, djuren & vännerna - ungefär i den ordningen. Allt annat är fåfänglighet, lögner och de dödas ben.Och jag blev led vid livet, ty illa behagade mig vad som händer under solen, eftersom allt är fåfänglighet och ett jagande efter vind.De senaste månadernas tröstlösa ältande har alldeles sugit musten ur en. En slags prolongerad influensa, fastän inomsjäls, så att säga (inte illa!)Usch! Jag måste snart åstadkomma något verkligt genialiskt igen, eller åtminstone något lysande, om jag inte alldeles ska förlora självrespekten.Dessutom är det fredagen den 13:e med allt var det innebär av järtecken i skyn.Bonjour Tristesse!Fladdermössen, som flyttade härifrån när det var översvämning i övervåningen och förmodligen omysigt att bo på vinden, har nu kommit tillbaka. De schwischar glada förbi utanför snedtakets fönster. Alltid något!

Presentation


SC Ormeryds Clint Eastwood DSM
& Yours Truly

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ulvus - gäst hos verkligheten

senaste kommentarerna


Ovido - Quiz & Flashcards