Direktlänk till inlägg 4 juli 2009

Champion ministo!

Av Lisbeth - 4 juli 2009 16:13

Kikade på stuteri Mjälkärrs alltid lika välskötta sida och vad ser ens tjusta öga?Jo, detta vackra lilla tvåårsto, Fantas A Dream Come True, som på utställning i Finland fick 42 poäng och blev BIS-3. Hon är e. Mjällkärs-hingsten All at Once RS 429 u. Finette RS 4240 och därmed barnbarn till vårt fina elitsto Almnäs Voice. Stort grattis till alla inblandade!Lade hänsynslöst rabarber på bilden, hoppas det ine blir stegel och hjul...

 
 
Annika

Annika

4 juli 2009 16:28

Men Guuuuud vilken söt!!!
*beundrar*

http://acka.bloggagratis.se

 
Herger

Herger" title="http://stoppaidioternu.bloggagratis.se]Herger[/url]" target="_blank">stoppaidioternu.bloggagratis.se]Herger[/url]

4 juli 2009 22:33

Hej, ursäkta att jag kommenterar detta här, men jag vet inte hur man kan svara på kommentarer.

Jag mår bra tack, själv då?

Det är ju som så att jag inte är full av hat, det finns mycket jag gillar också, men det känns inte som om att det är intressant för någon annan? Och det skulle kännas konstigt för mig att med samma dramatik skriva en blogg om saker jag tycker om, som jag skriver om saker jag avskyr.

Och du missförstod det där med avlöning. Det var en metafor som jag använder ofta för att säga att något går riktigt fort, för avlöningar brukar försvinna rätt snabbt.

Torftigt språk? Varför det? Svordomar gör vardagen så mycket roligare om man kan skratta åt dem. Jag är väldigt verbal, men att inte lägga in svordomar här och där gör språket väldigt tråkigt eller hur? =(

Hoppsan det kom med ett m för mycket. Tack för att du påpekade det.

Och för att inte göra denna kommentar helt irrelevant så kan jag säga att det var en fin häst. Det skulle min syrra också tycka om hon såg den.


http:// stoppaidioternu.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Marianne

5 juli 2009 08:37

En sådan liten snygging!

 
Ingen bild

Lisbeth

5 juli 2009 11:15

Hej Herger och tack för att du besvarade min kommentar!

Jag tycker din blogg var intressant i sin frätande syra och jag tror ärligt och uppriktigt att du är en tänkande och trevlig person.

 
Ella

Ella

5 juli 2009 13:34

Finette har fått en ny lite stjärna i samma kombinationi år. Även detta lilla föl förutspås en lysande utställningskariär. Håll i hatten "mormor" detta är bara början.:) Återkommer när det lilla stofölet ska debutera på utställning.

http://www.minishetland.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisbeth - 4 februari 2015 10:34


   Vi som  jobbat för tidningen hittar överallt i och utanförorganisationen och har decenniers erfarenhet av faktainsamling ochnyhetsförmedling. Men ack nej! Detta får vi inte ägna oss åt sen de senastetio åren. Medlemmarna kan ju störas i sin rosa...

Av Lisbeth - 26 januari 2015 08:18


    I dagar när pennor höjs mot skyn och millioner manifesterar för yttrandefrihet och pressfrihet, kan man bara konstatera att detta gäller inte den sfär där undertecknad tillbringat större delen av ett yrkesverksamt liv. Journalister är inte v...

Av Lisbeth - 4 november 2014 21:51


  We are in Love and the Love i have for you never change do you know that Love? i feel same here ok.. You are my happiness you always make me feel better I love you more ...

Av Lisbeth - 20 oktober 2014 13:38


    Supreme Champion Yffranes New Moon Rising JW COTY 1 2013 waiting in the wings for judges´decision together wirt Co-owner/Breeder Marina. Yes, "Mandy" was awarded "StockholmsMästare"   His son Yffranes Someone Special aka "Bonney" - our l...

Av Lisbeth - 1 oktober 2014 06:13


Our Kits 4 months of age: Yfffranes Someone Special & Yffranes Tommy-Gun     Photo by Kicki Thenberg ...

Presentation


SC Ormeryds Clint Eastwood DSM
& Yours Truly

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ulvus - gäst hos verkligheten

senaste kommentarerna


Ovido - Quiz & Flashcards