Alla inlägg den 5 oktober 2006

Av Lisbeth - 5 oktober 2006 13:49

Röda Faran är tillbaka! Den är så fin att jag knappt törs peta på den; sprillans ny nos! AC! Stereo! Fönsterhissar! Alla små finesser! Hurra!R F fick vips göra tjänst och transportera hem två omgångar kyl/frys. Sen hände allt på en gång; den grävare som skulle fixa vårt avlopp stod plötsligt på gården. Inom kort kommer vår hästhage att se ut som ett slagfält, men det kan vet vara värt.Säga vad man vill om hästeriet, men man får frisk luft och motion! Igår knallade jag på landsvägen drygt 6 kilometer ledande två pållar. Det var Dolly och Pepita som fick träffa hovslagaren och få fina fötter.Sen åkte vi på höstmarknaden i Norrtälje, vilket vi inte gjort på år och dag. Det var riktigt kul, trots ösregnet. Jag hann inte till banken före tre, så jag handlade och husfadern betalade!Nu skulle jag behöva 3-4 dagar då jag enbart kunde ägna mig åt djurskötsel, jobb och städning, i ungefär den ordningen.

Presentation


SC Ormeryds Clint Eastwood DSM
& Yours Truly

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ulvus - gäst hos verkligheten

senaste kommentarerna


Ovido - Quiz & Flashcards