Alla inlägg den 20 oktober 2006

Av Lisbeth - 20 oktober 2006 14:12

Tjena!Det är jag som e Kasper. Stor-Matte sa att jag fick skriva själv för hon har inte tid. Nu har jag tjackat en ordbok, så jag kan stava gannskap bra. Tänkte bara beräta hur jag har de numera.Jag bor i en gannska ren bur med mina två avkåmmor och en taggig typ från Finnland. De är ganska schyssta men eftersom jag e ällst å ballast så bestämmer jag.Vi får morötter varje dag och hö. Jag har åckuperat ett av husen så de e bara mitt. Går nån annan in där får de stryk.På dagarna brukar jag hålla efter mina söner, käka och sova en hel del eftersåm jag e rett gamal nu.Ibland sitter jag med tassen i ena framfickan å spanar på brudarna som bor i en bur på golvet.De är rätt snygga å jag tror att iallafall ett par av dom är kera i mig. Blä.Nu måste jag gå, jag har pinkat på tangentbordet å måste hinna skylla på nån anan.Morsning,KasperPs. Skicka en hundring till cigg och gurka.

Presentation


SC Ormeryds Clint Eastwood DSM
& Yours Truly

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ulvus - gäst hos verkligheten

senaste kommentarerna


Ovido - Quiz & Flashcards