Direktlänk till inlägg 8 oktober 2007

Zzzzzz....

Av Lisbeth - 8 oktober 2007 18:06

Och sen blev Gerda så HÄR trött....Tack Bitte för härliga bilder!

 
 
Ingen bild

Gudrun

8 oktober 2007 20:02

Hon ser jättefin ut. Grattis.
Ska bli kul att se henne i ringen så småningom hälsar Märta.

 
Ingen bild

Outi

9 oktober 2007 09:09

Vilken söt valp !!! Och hon har en bra stamtavla !! Grattis till en fin valp !!

 
Mirre

Mirre

25 oktober 2007 22:31

Hej. Kul att du var på min sida.
Jag skriver mycket om oxå Jesus kärlek till oss människor o det var därför han dog för oss för att vi skulle hitta vägen till Gud.
Nej, den onde är inte treenig. Den oden var från börja en ärke ängel och tjänade Gud men en dag så blev han övermodig o vill bli större än Gud så han kastades ut ur Guds himmel med hans änglar.
Sedan dess har han och gör allt för att förstöra det som Gud har skapat till sin avbild..Människan..
Så Jesus dog för oss alla , hela mänskligheten o enbart hos honom kan vi få frälsningen och frälsningen är nåd
från Gud. Vi har inte förtjänat det men Gud älskade oss och älskar så att vi kan vända åter till Gud och den vägen går genom Jesus.
Om du läser även dom andra bloggarna som jag skrivit så tror jag att du kommer o förstå.
Gud är vår Himmelska Fader, Jesus är hans son och vi har fått den Helige Ande till vår hjälp.
Att leva med Jesus är ett underbart liv.
Sedan jag blev frälst så har jag fått frid i mitt hjärta och den fridan kan bara Gud ge.
Jag har oxå förstått att vi är inte en slump att vi är på jorden , Nej vi är Guds skapelser och han älskar oss så otroligt mycket. men det finns en sak som Gud ser hårt på det är synden och det kan man få förlåtelse för men då får man gå till den som förlåter. Till Jesus..
Gud välsigne dig....Kram Mirre

http://maritkratz.bloggagratis.se

 
Lisbeth

Lisbeth

25 oktober 2007 22:58

Hej Mirre

Det var trevligt att du givit dig tid att skriva denna långa kommentar...
Jag har all respekt för dina tankar och din tro och inte minst för din rätt att uttrycka dessa.

Som gammal Ansgarsscout är jag bibelsprängd som få, det vara bara det att jag med tiden upptäckte att i religionens namn begår mänskligheten sina värsta illdåd.

Då förlorade jag liksom tron (eller ska vi säga smaken) för det hela.

Min uppfattning är att man ska vara en hygglig människa, det är varje människas främsta plikt. Man ska värna om allt levande och om "dessa mina minsta små".

På så vis kan vår livssyn ingalunda divergera.

Ha det gott/Lisbeth

http://www.geocities.com/ulvuskennel

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisbeth - 4 februari 2015 10:34


   Vi som  jobbat för tidningen hittar överallt i och utanförorganisationen och har decenniers erfarenhet av faktainsamling ochnyhetsförmedling. Men ack nej! Detta får vi inte ägna oss åt sen de senastetio åren. Medlemmarna kan ju störas i sin rosa...

Av Lisbeth - 26 januari 2015 08:18


    I dagar när pennor höjs mot skyn och millioner manifesterar för yttrandefrihet och pressfrihet, kan man bara konstatera att detta gäller inte den sfär där undertecknad tillbringat större delen av ett yrkesverksamt liv. Journalister är inte v...

Av Lisbeth - 4 november 2014 21:51


  We are in Love and the Love i have for you never change do you know that Love? i feel same here ok.. You are my happiness you always make me feel better I love you more ...

Av Lisbeth - 20 oktober 2014 13:38


    Supreme Champion Yffranes New Moon Rising JW COTY 1 2013 waiting in the wings for judges´decision together wirt Co-owner/Breeder Marina. Yes, "Mandy" was awarded "StockholmsMästare"   His son Yffranes Someone Special aka "Bonney" - our l...

Av Lisbeth - 1 oktober 2014 06:13


Our Kits 4 months of age: Yfffranes Someone Special & Yffranes Tommy-Gun     Photo by Kicki Thenberg ...

Presentation


SC Ormeryds Clint Eastwood DSM
& Yours Truly

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ulvus - gäst hos verkligheten

senaste kommentarerna


Ovido - Quiz & Flashcards