Alla inlägg den 26 oktober 2007

Av Lisbeth - 26 oktober 2007 10:01

Nu är jobbet äntligt färdigt! Hurra! Vet ej hur det gick till, måtte ha jobbat som i trans på slutet. Men bra blev det, får man väl helt blygsamt erkänna hä hä..När jag skulle försjunka i dvala på kvällskvisten då ringde Chefen och efterlyste a) det ena b) det andra. Jamen, men... sa jag. Då får du väl jobba i natt då, blev det bleklagda beskedet. Så då gjorde jag det. Puh!Kan nu äntligen ta itu med uppryckning av hemmet som bokstavligt legat i träda de senaste dagarna. Men först ska Yours Truly rycka upp sig själv, dvs bli presentabel för stadsbesök, gå på Banken och äta Lunch med två rara döttrar, Marina och Astrid. Minstingen Ingrid bor i Nynäshamn och kan inte vara med... Men när lilla I flyttar till hemmatrakterna igen, då kan vi väl uppta det trevliga traditionen?Förväntar mig något totalsmaskens, det är man värd efter allt slit. Mot lunchen!

Presentation


SC Ormeryds Clint Eastwood DSM
& Yours Truly

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ulvus - gäst hos verkligheten

senaste kommentarerna


Ovido - Quiz & Flashcards