Alla inlägg den 7 oktober 2007

Av Lisbeth - 7 oktober 2007 19:48

Snart halvvägs in i oktober, vad fort tiden går! Nästan alla västgötevalpar har flyttat till sina nya hem (snyft!) och allt har gått bra. Ägnade dagen åt att städa, skura golv och stryka tvätt.



Fru Reis kom on a surprise visit och inspekterade tibbevalparna. Vi fikade och drömde om kommande stordåd. Förhoppningsvis blir det en handlerkurs i höst. Den får vi gå, mina små valpar och jag, i brist på valpkurs som vi är blåsta på allihop.



INGEN av de valpägare som anmält sig har hittills kommit med på kurs! Inte jag heller! Nästa kurstillfälle är i april, dä är valparna 8 månader... Handlerkursen är ju inte samma sak som valpkurs, menar vän av ordning. Men det behöver ju inte vara! "But it aint nessecerely so...", som Sportin Life, uttolkare i tillvaron, framhåller. De små valparna får väl bli utställningsstjärnor, he he...







Hur som helst försökte jag föreviga de små tibbarna. Det gick inte så bra. De är ju små och runda, mestadels svarta och surrar runt åt alla håll som humlor. Lilla Amber stod iaf still med något intressant projekt så att det blev en bild. Ska försöka imorgon igen.

Presentation


SC Ormeryds Clint Eastwood DSM
& Yours Truly

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ulvus - gäst hos verkligheten

senaste kommentarerna


Ovido - Quiz & Flashcards