Alla inlägg den 16 juni 2007

Av Lisbeth - 16 juni 2007 12:49

Westorps Jack Mc Call fick sitt 2:a cert & BIR i Vännäs!

Domare Bo Wallin dömde 9 västgötaspetsar. Tack Agneta Reis för god handling!

---

Nu har jag fått lite mer kläm på vilka mer som var utställda, tyvärr ej deras inbördes placering eller ev tilläggsmeriter. Det var iaf 2 hanar som var champions + en ökl hane som har 2 cert. 4 tikar varav 2 champions, samt en uppfödargrupp från Chipsmakers. Så man undanber sig några kommentarer om ödemarkscert! Gulleponken från Hjo segrar på egna kvalitéer, he he... Det var Jacks andra start i öppen klass och hans 2:a cert och 2:a BIR.
Dessvärre snodde Jack certet för vår uppfödning Ulvus Terje Treudd som annars skulle ha fått sin titel. Men sånt e livet.
Jag saknar Jack, det är så tomt och tyst. Inte hör man hans uppfodrande vuff-vuff och inte ser man hans nylle sticka upp ovanför dörrnederdelen i köket. Gunvald undrar också var pappa är, han lyssnar och har letat. Jag terroriserar medskickfolket, de är kvar för söndagens utställning. Lilleman Jack mår iaf bra. Senast jag ringde låg han på sängen och sov. Hans reservmatte hade köpt kycklinggott att utspisa stjärngossen med.

Presentation


SC Ormeryds Clint Eastwood DSM
& Yours Truly

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ulvus - gäst hos verkligheten

senaste kommentarerna


Ovido - Quiz & Flashcards