Direktlänk till inlägg 12 maj 2008

RIP

Av Lisbeth - 12 maj 2008 05:53

Trots alla våra ansträngningar dog vår sista valp i natt kl 3.Tack för ert deltagande alla som varit med på den här resan.Vi är jätte jätteledsna.Lisbeth & Ada

 
 
Ingen bild

Astrid

12 maj 2008 06:38

Nej nej nej! Inte den sista också...

Jag kan inte påminna mig om att något har hänt tidigare att en hel kull har försvunnit för er...

Från och med nu kan det nog bara gå åt ett håll - uppåt...

Kramar/Astrid

 
Annie

Annie

12 maj 2008 07:10

Varmaste och innerligaste kramar, sänder jag er båda och husfadern

http://peek-a-boos.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Maud

12 maj 2008 07:46

MEN SÅ SORGLIGT !DET BÖRJADE SÅ BRA...NU KAN DET INTE BLI VÄRRE.MINA VARMASTE KRAMAR TILL ER ALLA. MAUD

 
Ingen bild

Ann-Christine

12 maj 2008 08:00

Det skär i hjärtat.
Tröstekramar till er alla.

 
Karin F

Karin F

12 maj 2008 08:20

Beklagar förlusten, stackars er & stackars Ada som väl letar efter valparna nu när de är borta. Min goda vän och marsvinsuppfödarkollega var med om liknande hemsk upplevelse nyligen då hennes tik äntligen valpade efter tre "tomomgångar". Ingen kvar där heller...

http://myosotis.bloggagratis.se

 
Isabel

Isabel

12 maj 2008 08:29

Detta är så hjärtskärande så det inte är sant!......en uppfödares mardröm. Önskade det fanns något jag kunde göra för att lindra er sorg men det ända jag kan göra är att skickar stora famnen till er och hoppas på att det lindrar lite.

http://kennelviking.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Karin Ernflo

12 maj 2008 08:45

Sänder varma tankar till er alla i Ulvusfamiljen.

 
Ingen bild

Helene J

12 maj 2008 09:23

Så oerhört trist och sorgligt. Jag känner verkligen med er.

Varma tankar och Kramar

 
Ingen bild

Bitte

12 maj 2008 09:48

Detta är en mardröm som vi alla uppfödare är så rädda för ska hända våra valpar och tik!
Jag sörjer verkligen med er; Lisbeth och Ada och hela familjen.

 
Ingen bild

Ingrid, Ola & Uno

12 maj 2008 09:48

Vi kan inget annat säga än att vi är fruktansvärt ledsna för er skull och att det som hänt är hemskt och orättvist.

Många kramar från oss

 
Madde

Madde

12 maj 2008 10:21

ÅHNEJ! :( Det här är för sorgligt!! Så orättvist mod Ada och er. Våra tankar är hos er, hela tiden. Sänder så mycket energi och tröst som jag kan. Kramar Madde och lillMoa.

http://sokratess.blogg.se

 
Britta

Britta

12 maj 2008 10:56

Man blir tom, tom, tom - och måste stå ut med att se den lilla tiken, vars ögon bara frågar.
Jag har gjort resan själv - har under den här veckan återupplevt vartenda fasans ögonblick. Det är fyra år sedan, men jag glömmer det aldrig.
Lilla Ada, må du glömma fort...

http://www.oxberget.se

 
Solan

Solan

12 maj 2008 11:31

Så fruktansvärt tråkigt!!
Har inga ord! Tiden läker alla sår, säger man, får hoppas att detta sker för er alla på Ulvus.

http://superninja.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Nilla

12 maj 2008 12:11

FAN OCKSÅ!!! Förlåt svordomen, men det var det första som kom ur mig, fasen vad tråkigt, vad ska man säga, finns lixsom inge att säga.............Tycker uppriktigt synd om dig, Ada & Husse.

"Kramar om"


Nilla

 
Ingen bild

Gudrun

12 maj 2008 15:47

Så sorgligt, så förfärligt sorgligt.
Varma trösttankar till er alla.

 
Ingen bild

Annika

12 maj 2008 16:50

Det finns inga ord ........bara en djup tomhet!
Vi är många som följt er, lidit med, hoppats osv. osv. Ingen som inte varit där (tyvärr är vi flera som har detta) ja då kan man inte ens förstå hur hjälplös man känner sig i en sådan situation som denna. Man försöker hitta en förklaring, vad hade man kunnat göra annorlunda ...............kanske är det ett sätt att bearbeta ångesten, jag vet inte men jag har själv varit där men djup ångest och hjälplöshet..........och mycket tid efteråt att fundera.

STYRKEKRAMAR

Annika

 
Ingen bild

elaina

13 maj 2008 23:35

NÄjj!
Usch, va sorgligt tragiskt...
KRAM,
:´0}

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisbeth - 4 februari 2015 10:34


   Vi som  jobbat för tidningen hittar överallt i och utanförorganisationen och har decenniers erfarenhet av faktainsamling ochnyhetsförmedling. Men ack nej! Detta får vi inte ägna oss åt sen de senastetio åren. Medlemmarna kan ju störas i sin rosa...

Av Lisbeth - 26 januari 2015 08:18


    I dagar när pennor höjs mot skyn och millioner manifesterar för yttrandefrihet och pressfrihet, kan man bara konstatera att detta gäller inte den sfär där undertecknad tillbringat större delen av ett yrkesverksamt liv. Journalister är inte v...

Av Lisbeth - 4 november 2014 21:51


  We are in Love and the Love i have for you never change do you know that Love? i feel same here ok.. You are my happiness you always make me feel better I love you more ...

Av Lisbeth - 20 oktober 2014 13:38


    Supreme Champion Yffranes New Moon Rising JW COTY 1 2013 waiting in the wings for judges´decision together wirt Co-owner/Breeder Marina. Yes, "Mandy" was awarded "StockholmsMästare"   His son Yffranes Someone Special aka "Bonney" - our l...

Av Lisbeth - 1 oktober 2014 06:13


Our Kits 4 months of age: Yfffranes Someone Special & Yffranes Tommy-Gun     Photo by Kicki Thenberg ...

Presentation


SC Ormeryds Clint Eastwood DSM
& Yours Truly

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ulvus - gäst hos verkligheten

senaste kommentarerna


Ovido - Quiz & Flashcards