Alla inlägg den 10 december 2008

Av Lisbeth - 10 december 2008 22:02

Kari önskas en underbar födelsedag tillsammans med barn, barnbarn och många vänner!

Av Lisbeth - 10 december 2008 13:15

Se här vad som kommit från matte till en västgötaspets av vår uppfödning:"Moa skickar en liten tidig julhälsning till Norrtälje och berättar att hon mår så bra så! Bilden är nytagen, då vi äntligen fått lite fin snö på baken idag. Dagarna går åt till att sova på mattes säng, gå långa - härliga promenader och tigga godsaker. Däremellan assisterar hon fotomodell för matte, då hon inte hälsar på hos kul folk som bjuder på godis. Livet leker med andra ord och pärlan är verkligen i toppform. Alltid glad och kelsugen."Visst blir man glad! Tack Madeleine!

Av Lisbeth - 10 december 2008 09:00

Grattis till en kompis och uppfödarkollega, som idag jubilerar! Må Du få en riktigt fin födelsedag, Jens!

Av Lisbeth - 10 december 2008 07:47

Livet lägger pussel... Var och en som sysslar med djur, vet att det sällan blir som tänkt var... men ibland kan det faktiskt blir bättre... Som nu senast? Enu och emedan; uj uj uj - den slog ner som en blixt... Här står man intet ont anande och känner en kall vädrande nos i sin hand - vilket inte var så konstigt, hade just utspisat ett utställningsföremål med korv...

Vänder på huvudet och ser in i två intelligenta ögon - och tittade.... långt in... Följde nackens stolta resning, de fint spetsade eleganta öronen, ett vackert skulderläge... och så Blicken, som sa mer än tusen ord: "I´m still around..."

Hade i min enfald hoppats på en liten en - någon gång... att förgylla min ålderdom...

En valp, tik och svart... om jag har tur. Den nya kärleken var ingetdera... Nej, det är ingen häst, inte ens en ponny... men i alla fall... Suck!

Är jag riktigt klok? Det enda jag vet är att jag tänkt på den lille hela tiden sedan dess.

Kostar säkert mycken peng. Vad ska jag göra? Vad ska husfadern säga? Livet är fullt av problem och hindrande män.

Av Lisbeth - 10 december 2008 06:32

Idé & design Pernilla W
En sådan här smarrig Göteborgstårta är utlovad av kallskänkekunnig vän, om och när vi dyker upp i västerled... Blir man inte på gott humör för resten av dagen?
Ingrid & Co - vi ilar dit!

Presentation


SC Ormeryds Clint Eastwood DSM
& Yours Truly

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ulvus - gäst hos verkligheten

senaste kommentarerna


Ovido - Quiz & Flashcards