Alla inlägg den 3 mars 2008

Av Lisbeth - 3 mars 2008 21:53

Dagens Arne får illustrera stämningsläget. Blää! Lera, skvätt, klafs och röta i spinetten.


Folk är dumma - ja, några är snälla och tom kloka, men det är dummingarna som märks mest. Imorgon ska jag sätta mig och betala en hemsk massa penningar. Stöön! Orkar inte just nu. (Obs hänger inte samman med synpunkterna i meningarna innan!) Normalt är Yours Truly norra Europas gladaste betalare, det är såå roligt att göra rätt för sig. Men för ögonblicket är jag dock inte på humör. Just nu - kl 22 - har bloggen idag haft 150 unika besökare. Fullkomligt obegripligt. Känner jag så många människor? Vill man vara kompis med dom som läser sådant här???


Får man be om en applåd?

Av Lisbeth - 3 mars 2008 15:11

Vi är rena! Ada med bebisar. Foto Göra Staaf

Trodde inte mina ögon! På SKK:s hemsida kan man tävla och rösta om Sveriges skitigaste djur???!! Man ska skicka in bilder på smutsiga husdjur (hundar, katter) för omröstning. Man kan vinna en dammsugare.

Nog för att det är lerigt ute, mm - men detta... Ursäkta en tråkig och fantasilös föredetting, men jag vet inte om jag tycker att det är så kul .

Dessutom är västgötaspetsar inte kvalificerade. De är nämligen självsanerande och blir aldrig smutsiga, i vart fall inte smutsiga så det syns på bild... Till och med TinTin, som är vit, är alltid lika snövit oavsett hur mycket hur mycket lera han busat runt i med kompisarna. Ett rusk av pälsen, ett par tag med frottehandduken - så är han lika fin som vanligt!

Presentation


SC Ormeryds Clint Eastwood DSM
& Yours Truly

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ulvus - gäst hos verkligheten

senaste kommentarerna


Ovido - Quiz & Flashcards