Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Lisbeth - 11 januari 2011 06:42

Mandy - Yffranes New Moon Rising - 3 månaders exot och utställningsdebutant:

Nu har det skrivits om mig, å snackats! Man å man (för att inte tala om kvinnor!) emellan. Nu vill jag, Mandy himself, faktiskt ha ett ord med i laget! Det var ju jag som var med om alltihop... 

 Showen i Tierp: Man kommer dit och ser sig omkring...

   Boendet: Vila i min fina korg och studera folklivet. Alla tittade på mig!

   

Underhållningen: Busa i mattes knä ger en verklig homely feeling...

  

Assistenterna: Mina mattar sa att assistenterna var 1:a klass! Jag blev i alla fall schysst framburen av Carina Avemark, ordföranden i Birka som hade koll på allt på förra utställningen. Fast då va inte jag med för jag var för liten...

   Domaren: Äntligen fick domaren träffa Mig! Vilken kille! Jag märkte direkt att han förstod sig på småkatter! Började spinna allt vad jag orkade! Beslöt mig för att ställa mig in så mycket som det bara gick... Bilden är lite mörk (som tur är) så det märks väl inte hur vi gullar med varandra?

   Konsultation: Först blev domaren jätteglad (när han fick se mig så klart!)... sen såg han rätt ledsen ut. Så bar dom iväg med mig till en annan domare. Det var ett spektakel! Vad allt ska en liten kattunge behöva vara med på - bara för att mina mattar klantat sig och anmält mig i fel färg! Suck...

   Kritiken: Domaren skrev den här schyssta kritiken och vips såg han gladare ut! After the Ball:  Jag fick uppmuntrings-SMS från Supporterklubben Hjemmefronten (Ingrid):

Heja Mandy friskt humör!

Nästa gång i rätt kulör!


Veikko - we´ll meet again...

/Mandy, exotic boy

x my pawmark

  



Presentation


SC Ormeryds Clint Eastwood DSM
& Yours Truly

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ulvus - gäst hos verkligheten

senaste kommentarerna


Ovido - Quiz & Flashcards