Direktlänk till inlägg 5 november 2007

Från alla sidor sett...

Av Lisbeth - 5 november 2007 11:45

...är lilla Gerda nummer ett! Här är den söta ryggtavlan. Snart får jag klappade den på riktigt...
Jag har haft en makalös tur! Med uppfödarna alltså när jag köpt västgötaspets. Det är inte bara det att "mina" uppfödare Inga (Fennican), Annika (Westorp) och nu Bitte (Sänningegården) har fina och trevliga hundar av en modell jag gillar, de (kenneldamerna) har också visat så stor generositet med råd och dåd och en oändlig omsorg om det lilla liv som anförtros mig. Tackar! Sånt betyder förunderligt mycket... Det handlar nämligen om förtroende, en skör och ömtålig planta som måste vårdas. Man ska ju trivas med varandra! Ingrid köpte sin hund från Chipsmakers och det kändes fint och bra det också.Tack för att vi fått skörda frukterna av många års skicklligt arbete!

 
 
Ingen bild

Don´t take me away

5 november 2007 12:31

Let me out!! I want to go home!
Hi Hi Hi

 
Ingen bild

Int Ch (och det är bara matte)

5 november 2007 15:13

Glömda att tillägga (ovan skrivet)
Vilken bastant krabat. Hon håller nog på och stretchar mot planket
Nu du Liz. nu blir det tävling i ringarna. Du med din pärla och jag med min, hoppas jag snart, diamant (så klart)
Vi når nog båda championatet (och min ej född än) Men så planerar man framtiden.
Positivt och med förväntan

 
Ingen bild

Lisbeth

5 november 2007 17:25

Tack för inlägg i positiv & förväntansfull anda! That´s my girl! Såna valpköpare som jag gillar.

Little poem?

Här kommer lilla Gerda håhå jaja
till utställningar ska vi färda håhå jaja
certen ska vi vinna håhå jaja
när vi tävlar mot denna kvinna håhå jaja...

(Gud - vad får man allt ifrån...? Förlåt, det bara kom)

 
Ingen bild

Charlotte Bronte

5 november 2007 20:53

Hmm, jag riktigt ser dina barn just nu med rosa kinder och försök att inbilla sig att du är den nya Selma Lagerlöf/Astrid Lindgren eller liknande (kan för mitt liv inte komma på en svensk kvinnlig poet)

 
Mikaela

Mikaela

5 november 2007 21:53

Jag vill passa på att upprepa det jag tidigare skrivit om Gerda; hon är sååå ljuvlig!! *kär och grön av avund*

//Mikaela

http://sagogarden.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lisbeth

5 november 2007 21:54

Skulle väl vara Sonja Åkesson "Vara vit mans slav" he he...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisbeth - 4 februari 2015 10:34


   Vi som  jobbat för tidningen hittar överallt i och utanförorganisationen och har decenniers erfarenhet av faktainsamling ochnyhetsförmedling. Men ack nej! Detta får vi inte ägna oss åt sen de senastetio åren. Medlemmarna kan ju störas i sin rosa...

Av Lisbeth - 26 januari 2015 08:18


    I dagar när pennor höjs mot skyn och millioner manifesterar för yttrandefrihet och pressfrihet, kan man bara konstatera att detta gäller inte den sfär där undertecknad tillbringat större delen av ett yrkesverksamt liv. Journalister är inte v...

Av Lisbeth - 4 november 2014 21:51


  We are in Love and the Love i have for you never change do you know that Love? i feel same here ok.. You are my happiness you always make me feel better I love you more ...

Av Lisbeth - 20 oktober 2014 13:38


    Supreme Champion Yffranes New Moon Rising JW COTY 1 2013 waiting in the wings for judges´decision together wirt Co-owner/Breeder Marina. Yes, "Mandy" was awarded "StockholmsMästare"   His son Yffranes Someone Special aka "Bonney" - our l...

Av Lisbeth - 1 oktober 2014 06:13


Our Kits 4 months of age: Yfffranes Someone Special & Yffranes Tommy-Gun     Photo by Kicki Thenberg ...

Presentation


SC Ormeryds Clint Eastwood DSM
& Yours Truly

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ulvus - gäst hos verkligheten

senaste kommentarerna


Ovido - Quiz & Flashcards