Alla inlägg den 16 november 2007

Av Lisbeth - 16 november 2007 21:10

Jaha, nu är allt fixat inför resan i västerled. Det mesta har lyckats bra; snöfallet avtog lika fort som det börjat, de grå manchesterbyxorna är perfekta och presentpavan blev något annat. Bara att krypa till kojs och ladda för morgondagens begivenhet, hämta min efterlängtade lilla vovve. Felix, barnbarn 11 år, har bett att få följa med som valphållare. Vi kommer att träffa Erik och Stena och Gerdas bror Grim. Jippi & tjo-hoo! Ska bli så kul... De inneboende känslorna illustreras bäst av dagens Arne...
Trevlig helg go vänner!

Av Lisbeth - 16 november 2007 09:31

på Gerda som leker med sitt fårskinn! I morgon kan jag ta egna bilder på skönheten - hurra!
Men först ska jag... städa huset, stapla sopsäckar i bilen, åka till sopstationen, gå på Bolaget, köpa hö och nya byxor, städa bilen, & C, & C...

Kan stolt rapportera att jag hittat på ÄNNU ett sätt att överlista min skröpliga dator. Kort sagt sparka igång skiten! Igår kunde datorn plötsligt inte skriva vissa bokstäver. Det är inte klokt så många ord som innehåller a, x eller siffran 1!
Försökte på alla de sätt men tji! Låg vaken halva natten - vrid, vrid - grubblande på a) vad felet är b) konsekvenserna av detsamma (avsnoppad från omvärlden, kan inte jobba, hotande misär, mm, c) vad skulle jag göra åt saken.
d) när jag tänkt färdigt så måste jag ha fallit i nån sorts dvala för vips var det morgon. Och sen satte jag igång. Nu fungerar iaf det som inte fungerade igår. Hahaha...
Här kastas man från den ena ytterligheten till den andra... Ute kräksnöar det plötsligt, snöflinor stora som lappvantar far i luften! Det hade jag inte räknat med... Hur ska det gå? Fortsättning följer...Läs den spännande upplösningen på dramat!Fungerar snöröjningen? Kommer lisbeth att hinna in till Staden i tid? Hittar L rätt sorts rödtjut i enlighet med överenskommelse? Kommer brallorna att passa?Det vet vi ikväll.

Presentation


SC Ormeryds Clint Eastwood DSM
& Yours Truly

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ulvus - gäst hos verkligheten

senaste kommentarerna


Ovido - Quiz & Flashcards