Alla inlägg den 7 november 2007

Av Lisbeth - 7 november 2007 12:53

Vet inte vilket som är värst; att frysa så tänderna skallrar, eller ovisshet ang a) det ena och b) det andra. Har tre tröjor på, raggsockor och fleecejacka inomhus. To cause a diversion lastade jag bilen full med sopsäckar och åkte till sopstationen. Bilen var iaf varm... Tankade fullt inför smålandsresan, köpte B-vitaminer (till hästarna), fölgrimma (Viola har vuxit ur sin första lilla å det gruvligast, fick den inte runt näsan ens) och ett litet mjukt valphalsband till Gerda.
De enda som förstår varandra just nu är lilla I & jag. Ingrid gjorde sig mentalt beredd på att låneansöken ej skulle gå igenom, "får vi lånet OCH lägenheten så kommer det att bli en total CHOCK!" Jag förstår hur hon känner...
Tack vänner & bekanta som hört av er med uppmuntran & tillrop!

Av Lisbeth - 7 november 2007 08:21

... så ser jag ut eller ivf känner mig. Nu är den här, stora pest och ågrendagen, och ingenting vet jag som jag inte visste igår. Jo, någon mer har lagt ett bud på den gulliga lägenheten. Strategi från Nynäs; pytsa in 15 lakan till och se vad som händer. Idag ska I & O vika ut sina liv och alla sina bankböcker för långegivarna på Banken. Hu!



Inte vet jag något mer om Jacks röntgen, har glömt hur man gör. Vänta och se? Kommer det något meddelande sas av sig själv? Usch!



Plåtarna såg fina ut och han hade inga pålagringar, men iaf... Detta är en (i dubbel bemärkelse) plågsam väntan på... vadå? Stööön...



Det är fuktigt och satans så kallt inne, kan ej elda (sotarn!). En kombination av spänning och kyla har gjort att ryggvärken slagit till med all kraft (aj!). Yours Truly har ett otal arbetsuppgifter att ta itu med, men känner mest för att sitta i fosterställning och morra...

Inte ens uppdykandet av en väl tilltagen, ivf femsiffrig, lön på kontot förmådde nämnvärt pigga upp.





PS. Kunde inte hålla mig uta kikade på dagens Tarotkort. Enl detta kommer det att bli "känslomässiga meddelanden" och då kortet har en baksida, kan det även vara tala om "hjärtekrossande meddelanden". Would I ever forget...ACHTUNG! Har just fått klart för mig att SKK:s avelsdata inte tillåter Mac!!! Grrr...Tala om diskriminering! Och inte kan jag internetanmäla. 5 % av SKK-medlemmarna som har Mac kan alltså inte utnyttja dessa tjänster. Det är 15.000 pers - så klart en försumbar hög....Kan någon godhjärtad person gå in och kolla hd-status för västgötaspetsen Ch Westorps Jack Mc Call S69445/2004Tackar på förhand!







Presentation


SC Ormeryds Clint Eastwood DSM
& Yours Truly

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ulvus - gäst hos verkligheten

senaste kommentarerna


Ovido - Quiz & Flashcards