Alla inlägg den 5 november 2007

Av Lisbeth - 5 november 2007 19:07

Hej!

Här kommer en hälsning från Barnaby. Har försökt få till pangfotot, men det lilla ljuvliga odjuret vill ju aldrig stå still. Fick dock bra grävjälp i trädgården.Och busken blev ansad också... För allt som man kan få in i munnen måste man ju bita på!

Mamma och jag anmälde oss till valpkurs. Blev bara så glad att det verkligen kom en kurs till stånd så jag glömde tänka efter. Vet inte riktigt hur det gick till men vi hamnade i Rimbo. Ja, ja det var ju inte riktigt planerat, men det funkar ju det också. Återstår att se om vi lyckas bättre med lydnad denna gång... hmm...

Det är hur som helst en ljuvlig valp, som bara blir (i mitt tycke) goare och goare.

Hälsningar från plast - bonus - matten - Karin

Tack Karin & Lena för trevlig hälsning & bildbevis!

Av Lisbeth - 5 november 2007 11:45

...är lilla Gerda nummer ett! Här är den söta ryggtavlan. Snart får jag klappade den på riktigt...
Jag har haft en makalös tur! Med uppfödarna alltså när jag köpt västgötaspets. Det är inte bara det att "mina" uppfödare Inga (Fennican), Annika (Westorp) och nu Bitte (Sänningegården) har fina och trevliga hundar av en modell jag gillar, de (kenneldamerna) har också visat så stor generositet med råd och dåd och en oändlig omsorg om det lilla liv som anförtros mig. Tackar! Sånt betyder förunderligt mycket... Det handlar nämligen om förtroende, en skör och ömtålig planta som måste vårdas. Man ska ju trivas med varandra! Ingrid köpte sin hund från Chipsmakers och det kändes fint och bra det också.Tack för att vi fått skörda frukterna av många års skicklligt arbete!

Presentation


SC Ormeryds Clint Eastwood DSM
& Yours Truly

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ulvus - gäst hos verkligheten

senaste kommentarerna


Ovido - Quiz & Flashcards