Alla inlägg den 8 november 2007

Av Lisbeth - 8 november 2007 11:41

...på den här veckan... Jacks HD-resultat har inte kommit. Tänk om plåtarna har kommit bort? Efter diverse efterlysning visade det sig att de finns på SKK, men inte blev jag mer upplyst för det. Stööön...
Fragila egon som Yours Truly tål inte såna här sinnesretningar.
Och så var det pesten och koleran ang Ingrids bolån. Det gick tydligen lätt som en plätt, med stadiga inkomster, pengar på banken, fondtillgångar och annat lulllull, nuvarande lya utan lån + inga skulder står lånegivarna beredda och häller miljoner över folk. Så bra! Processen finns utförligt beskriven på Ingrids blogg.
Inne är det 13 grader, (på det varmaste stället), jag har tusen saker att göra, det känns som att trampa runt i ett tråg med kall gröt...
Jag borde städa, förbereda morgondagens intervju, (man ska ju jobba också!) kolla bandspelare, batterier, göra research, jag borde... etc. Istället släpar jag mig runt på ett lite planlöst sätt som Riddaren av Den Sorgliga Skepnaden. Den förkroppsligade bilden av beslutsamhetens friska glöd som gått i eftertankens kranka blekhet över...
Kort sagt; de ä inge flyt på högman just nu!

Av Lisbeth - 8 november 2007 10:01

Konstnären Hermine Keller ställer ut en samling fantastiska djurskulpturer på Galleri Joker i Norrtälje. Bland annat en skulptur av vårt föl Viola.
Fler skulpturer kan ses på Hermines hemsida

Presentation


SC Ormeryds Clint Eastwood DSM
& Yours Truly

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ulvus - gäst hos verkligheten

senaste kommentarerna


Ovido - Quiz & Flashcards