Direktlänk till inlägg 7 november 2007

The Picture of Dorian Gray...

Av Lisbeth - 7 november 2007 08:21

... så ser jag ut eller ivf känner mig. Nu är den här, stora pest och ågrendagen, och ingenting vet jag som jag inte visste igår. Jo, någon mer har lagt ett bud på den gulliga lägenheten. Strategi från Nynäs; pytsa in 15 lakan till och se vad som händer. Idag ska I & O vika ut sina liv och alla sina bankböcker för långegivarna på Banken. Hu!



Inte vet jag något mer om Jacks röntgen, har glömt hur man gör. Vänta och se? Kommer det något meddelande sas av sig själv? Usch!



Plåtarna såg fina ut och han hade inga pålagringar, men iaf... Detta är en (i dubbel bemärkelse) plågsam väntan på... vadå? Stööön...



Det är fuktigt och satans så kallt inne, kan ej elda (sotarn!). En kombination av spänning och kyla har gjort att ryggvärken slagit till med all kraft (aj!). Yours Truly har ett otal arbetsuppgifter att ta itu med, men känner mest för att sitta i fosterställning och morra...

Inte ens uppdykandet av en väl tilltagen, ivf femsiffrig, lön på kontot förmådde nämnvärt pigga upp.





PS. Kunde inte hålla mig uta kikade på dagens Tarotkort. Enl detta kommer det att bli "känslomässiga meddelanden" och då kortet har en baksida, kan det även vara tala om "hjärtekrossande meddelanden". Would I ever forget...ACHTUNG! Har just fått klart för mig att SKK:s avelsdata inte tillåter Mac!!! Grrr...Tala om diskriminering! Och inte kan jag internetanmäla. 5 % av SKK-medlemmarna som har Mac kan alltså inte utnyttja dessa tjänster. Det är 15.000 pers - så klart en försumbar hög....Kan någon godhjärtad person gå in och kolla hd-status för västgötaspetsen Ch Westorps Jack Mc Call S69445/2004Tackar på förhand!







 
 
Ingrid

Ingrid

7 november 2007 09:27

*sitter i fosterställning*

Jag har inte ens förmått mig att sätta på mig ansiktet, dvs. lägga makeup, ännu. Då inser man hur illa det är!!

http://igurt.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Maud

7 november 2007 10:05

Men upp med hakan nu tjejer! Det kommer att bli så bra! Håller tummarna Ingrid!
Vet hur det är att frysa inomhus Lisbeth! Det ÄR inte kul. Håll ut! Värmande kramar Maud

 
Ingen bild

Nilla

7 november 2007 11:47

Det står inge på nätet ännu.....*L*

men det är säkert bra!!!

Mvh

 
Ingen bild

lisbeth

7 november 2007 12:43

Tack Pernilla & tack för vänlig omtanke!

 
Ingen bild

Nilla

7 november 2007 14:25

Det var så lite så.

Mvh Nilla

 
Ingen bild

Gudrun

7 november 2007 21:21

Har också Mac. Når avelsdata på SKK via Internet Explorer.
Visst är det kallt och ruggigt... och mörkt, men i vår trädgård blommar en ros! En rosa. I snön!!
Gudrun

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisbeth - 4 februari 2015 10:34


   Vi som  jobbat för tidningen hittar överallt i och utanförorganisationen och har decenniers erfarenhet av faktainsamling ochnyhetsförmedling. Men ack nej! Detta får vi inte ägna oss åt sen de senastetio åren. Medlemmarna kan ju störas i sin rosa...

Av Lisbeth - 26 januari 2015 08:18


    I dagar när pennor höjs mot skyn och millioner manifesterar för yttrandefrihet och pressfrihet, kan man bara konstatera att detta gäller inte den sfär där undertecknad tillbringat större delen av ett yrkesverksamt liv. Journalister är inte v...

Av Lisbeth - 4 november 2014 21:51


  We are in Love and the Love i have for you never change do you know that Love? i feel same here ok.. You are my happiness you always make me feel better I love you more ...

Av Lisbeth - 20 oktober 2014 13:38


    Supreme Champion Yffranes New Moon Rising JW COTY 1 2013 waiting in the wings for judges´decision together wirt Co-owner/Breeder Marina. Yes, "Mandy" was awarded "StockholmsMästare"   His son Yffranes Someone Special aka "Bonney" - our l...

Av Lisbeth - 1 oktober 2014 06:13


Our Kits 4 months of age: Yfffranes Someone Special & Yffranes Tommy-Gun     Photo by Kicki Thenberg ...

Presentation


SC Ormeryds Clint Eastwood DSM
& Yours Truly

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ulvus - gäst hos verkligheten

senaste kommentarerna


Ovido - Quiz & Flashcards