Direktlänk till inlägg 7 november 2007

Jag mår skitdåligt!

Av Lisbeth - 7 november 2007 12:53

Vet inte vilket som är värst; att frysa så tänderna skallrar, eller ovisshet ang a) det ena och b) det andra. Har tre tröjor på, raggsockor och fleecejacka inomhus. To cause a diversion lastade jag bilen full med sopsäckar och åkte till sopstationen. Bilen var iaf varm... Tankade fullt inför smålandsresan, köpte B-vitaminer (till hästarna), fölgrimma (Viola har vuxit ur sin första lilla å det gruvligast, fick den inte runt näsan ens) och ett litet mjukt valphalsband till Gerda.
De enda som förstår varandra just nu är lilla I & jag. Ingrid gjorde sig mentalt beredd på att låneansöken ej skulle gå igenom, "får vi lånet OCH lägenheten så kommer det att bli en total CHOCK!" Jag förstår hur hon känner...
Tack vänner & bekanta som hört av er med uppmuntran & tillrop!

 
 
Ingrid

Ingrid

7 november 2007 13:51

Jag vill bara dööööö...*yl*

http://igurt.bloggagratis.se

 
Bitte

Bitte

7 november 2007 13:59

Lisbeth!
Vi kan i alla fall uppmuntra dej med att Gerda nu är besiktad med ua på allt.
Hon sa inte ett pip vid chipmärkningen och hon stod på bordet avslappad och vacker...och begrundade veterinären.
Alla hennes 7 bröder hade testiklarna på plats, (som du också kände)
Veterinären var imponerad av denna stora kull. Endast en anmärkning på Gabriella (överbett som jag visste), annars allt ua på alla. Roligt!

Jacks HD-resultat är inte inne på hunddata än. Håller tummarna!

http://hem.passagen.se/sanningegardens

 
Ingen bild

Nilla

7 november 2007 14:27

DET kommer att gå bra både mad A & B

Mvh Nilla

 
Mikaela

Mikaela

7 november 2007 19:19

Förstår din nervösa väntan ang. hd-resultat. Vi fick Julies idag och hon var B på båda vilket fick den där stora stenen att släppa från hjärtat!

Lycka till med allt!

//Mikaela

http://sagogarden.bloggagratis.se

 
elaina

elaina

7 november 2007 19:58

Krya på Dig!
Håller tummar för I...
=0)

http://elaina.bloggagratis.se

 
Britta

Britta

7 november 2007 21:33

Flickor, flickor! Förstår ni inte att detta är NOVEMBERSYNDROMET!!!! (se min blogg)
Gör uppror mot den äckliga novemberdepressionsdjefvulen! LE! Tänk på något kul - texxempel jul :0)

Allt kommer att sich ordnen!
Gegge

http://www.oxberget.se

 
Ingen bild

Ingrid

8 november 2007 07:25

Och nu mår jag betydligt bättre......

 
Ingen bild

FANTASIFULL

8 november 2007 10:21

Vilken lustig figur jag måste vara och jo, jag är nog det eftersom alla säger så, men, jag tycker om November. Det är ett sånt himmla spel i naturen. Har ni inte sett vilka konstiga träd/grenar som blottar sig?
Tycker ni inte att det är en vacker (ok, konstnärlig bild) på när t.ex ett enda GUL/RÖTT löv klammrar sig fast i vindspelet på en lång gren som som ser ut som en hundraårig dams arm (min!)Knotig och vriden.
Sååå snyggt. De plöjda åkrarna då? Olika mönster, färger med en antydan att "det finns liv". En sorts förväntan. på vad som komma skall.
Jaha , nu ska man ut i det här jävla höstregnet, leran, kylan och mörkret men en hund som tycker det är lika kul som jag

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisbeth - 4 februari 2015 10:34


   Vi som  jobbat för tidningen hittar överallt i och utanförorganisationen och har decenniers erfarenhet av faktainsamling ochnyhetsförmedling. Men ack nej! Detta får vi inte ägna oss åt sen de senastetio åren. Medlemmarna kan ju störas i sin rosa...

Av Lisbeth - 26 januari 2015 08:18


    I dagar när pennor höjs mot skyn och millioner manifesterar för yttrandefrihet och pressfrihet, kan man bara konstatera att detta gäller inte den sfär där undertecknad tillbringat större delen av ett yrkesverksamt liv. Journalister är inte v...

Av Lisbeth - 4 november 2014 21:51


  We are in Love and the Love i have for you never change do you know that Love? i feel same here ok.. You are my happiness you always make me feel better I love you more ...

Av Lisbeth - 20 oktober 2014 13:38


    Supreme Champion Yffranes New Moon Rising JW COTY 1 2013 waiting in the wings for judges´decision together wirt Co-owner/Breeder Marina. Yes, "Mandy" was awarded "StockholmsMästare"   His son Yffranes Someone Special aka "Bonney" - our l...

Av Lisbeth - 1 oktober 2014 06:13


Our Kits 4 months of age: Yfffranes Someone Special & Yffranes Tommy-Gun     Photo by Kicki Thenberg ...

Presentation


SC Ormeryds Clint Eastwood DSM
& Yours Truly

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ulvus - gäst hos verkligheten

senaste kommentarerna


Ovido - Quiz & Flashcards