Alla inlägg den 14 september 2009

Av Lisbeth - 14 september 2009 17:50

   Uno och Viggo umgås med Gerda (födelsedag idag - grattis!) och Ada. Solen skiner, härlig brittsommardag, vilket är tur för hela gårdens baksida är uppgrävd! Imorgon kopplas infiltrationen ihop, om det går bra - men osvuret är bäst..

Av Lisbeth - 14 september 2009 15:00

Grattis till vår webbmaster Michelle som fick cert och BIR på sin fina italienska vinthund "Lena" på SKK:s utställning på Öland. Bildbevis kommer...Samtidigt fick jag tillfälla att prata om situationen med vår hemsida som Michelle har skapat åt oss och skött på ett förträffligt sätt under alla år. Nu har geocities beslutat upphöra och så står man där utan hemsida... Ett tag hade jag tänkt strunta i hemsidan och köra med senaste nytt på bloggen... Men så gör bloggagratis om det hela med program som min dator inte klarar av! Har ingen lust att köpa ny dator just för detta! I varje fall inte just nu...Klagade i min nöd till goda västgötevännen Pernilla i Göteborg - och har man sett på maken! Pernilla snitsade i ett nafs till en utmärkt hemsida, med den förra som underlag + alla uppdateringar, etc. TACK Pernilla! Finns nu inom kort att beskåda på http://ulvus.webs.com/Michelle tyckte precis som jag att detta var en utmärkt lösning! Vad vore man utan sina vänner?

Presentation


SC Ormeryds Clint Eastwood DSM
& Yours Truly

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ulvus - gäst hos verkligheten

senaste kommentarerna


Ovido - Quiz & Flashcards