Alla inlägg den 3 mars 2007

Av Lisbeth - 3 mars 2007 20:24

Fick ett infall och kollade om det var Dag som firas på min (och Gunvalds) födelsedag 071129. Detta är vad jag kom fram till:Liberation Day AlbaniaRepublic Day Serbia & MontenegroYugoslaviaUnity Day VanuatuW.V.S Tubman's Birthday LiberiaSå fint...----Kände behov av att liva upp mig; kikade på bloggstatistiken. Det finns över 4.300 bloggar och lilla Ulvus är på plats 41 i Blogg-poppis-toppen. Va!!! Tack alla trägna läsare, ska försöka leva upp till detta. We have a reputation to maintain... Big deal!

Av Lisbeth - 3 mars 2007 13:58

Jobbade och städade som en galning, for till konferens, kom för sent! Nåja, konfererandet var snabbt avklarat, kom ihop mig med för mig okända storheter om Viktiga Principer, lämnade i vredesmod sittande möte. Detta har aldrig tidigare hänt. Yours Truly försöker lägga sig vinn om att vara saktmodig, mild och god. Ibland lyckas det inte så bra, tyvärr.Konsulterade högre instans, det visade sig att jag har rätt medan opponenterna har fel, fel, fel! Ha!Tråkigt att det ska behöva bli så här, (ursäkta alla oskyldiga personer!) men det finns gränser för vad man ska behöva utsätta sig för (blodstörtningsrisk)!Har lagt in en ny blogg bland favoriterna http://oxbergsblogg.bloggagratis.se/Rekommenderas!

Presentation


SC Ormeryds Clint Eastwood DSM
& Yours Truly

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ulvus - gäst hos verkligheten

senaste kommentarerna


Ovido - Quiz & Flashcards