Alla inlägg den 30 mars 2007

Av Lisbeth - 30 mars 2007 22:38

Jag fattig syndig människa, i synd född och i alla mina livsdagar...Vår Herre: Det var på tiden!... på mångfaldigt vis brutit mot Dig Helige & Rättfärdige GudVH: Just det!Jag beder Dig att Du må förlåta mig alla mina missgärningar...VH: Lättare sagt än gjort!... och i denna dag nådigt bevara mig från synd, olycka och allt ont...VH: Det vara inte litet det!...så att mitt leverne och alla mina gärningar må vara Dig behagligaVH: Forget it!Jag överlämnar mig med kropp och själ i Dina händerVH: Hmm... Din faderliga vård vare mig beskärdAmen VH: Ska tänka på saken

Av Lisbeth - 30 mars 2007 11:03

VI ÄR PÅ FRI FOT! VI ÄR PÅ RYMMEN IGEN...På söndag packas utställningsryggan! Ja! Då ska vi till Boxerklubbens MÖLO utställning i Sundbyholm. Hur många äro vi? Legio, ty vi äro många: mormor, dvs Yours Truly, Felix (barnbarn 11 år), utställningsföremålen Gunvald och pappa Jack. Hoppas möta upp ytterligare folk och ätteläggar. Det är minst 6 gråspettar anmälda! I ryggan det gamla vanliga, vattenskål, filtar, godis, utställningskoppel, vacc intyg, smörgåsar, fika, läskeblask samt stålar som F avlistat sina föräldrar. Dvs alla förutsättningar för en glad och fryntlig tillställning!Är det nån som har en susning om hur långt det är till Sundbyholms travbana (typ från Stockholm alt Norrtälje)? Har försökt med Eniro, men det funkar inte.Lär i vart fall få gå upp i ottan för utspisning av djur, husfadern får hedersuppdraget att släppa ut hästarna!---Efter herkuliskt städarbete; AV EN HÄNDELSE ställde sig mandrom på vågen - minus fyra pannor! Va! Har inte ens tänkt tanken att banta eller späka sig. Måste vara den förbättrade rörligheten, man knatar nu runt på lätta fötter!Tog fan i hågen och provade ett par mörkblå manchesterjeans som snälla svärsonen O donerat. Satt som gjutna! Nästa projekt är att komma i älsklingsbrallorna, ett par punkjeans köpta waaay back på Blue Fox/Fuck n Trend Wear. Lär bättra på den herostratiska ryktbarheten.Kom nu inte och säg att denna outfit är för ung. Det är sinnelaget det kommer an på, som Karlsson sa till Madame Flod. Hej hopp, nyduschad och svidad. Här ska köpas helgmorötter!--- Fått tillbaka mina armaniglasögon! Ingen hund hade sabbat dom denna gång utan högst Jag Själv på ett sätt som inte läsekretsen ska tröttas med. Hur som helst slipper jag famla runt i dimman och får med dessa just den eftersträvansvärda looken av lass gehen.

Presentation


SC Ormeryds Clint Eastwood DSM
& Yours Truly

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ulvus - gäst hos verkligheten

senaste kommentarerna


Ovido - Quiz & Flashcards