Alla inlägg den 20 mars 2007

Av Lisbeth - 20 mars 2007 16:36

Jag, Lisbeth Christina Högman, f Adolfsson, gt Sigfridssonlovar och försekrar, inför Gud och i denna församlings närvaro, att städse och framgent, i varje fall inom överblickbar framtid,ej engagera mig i rasklubb/specialklubbsverksamhet,ej acceptera styrelse/valberednings/funktionärsuppdragej låta mig tubbas att sammanställa publikationer för nämnda föreningarej göra översättningar av föreningsdokumentAtt fortsättningsvis fella upp vindbryggan och stapla sandseckar i fenstren,skulle dessa försiktighetsåtgärder visa sig otillräckliga; fly skrikande utför trappan utifall någon föreningsperson nalkas med försåtlig min.Att städse stillatigande, med beskedlig min fast med själen i upproracceptera alla former av styrelsebeslut, policies eller andra påhittBryter ovanförmälda Lisbeth Högman mot vad denna resolution stadgar, dömes LH att plikta * extra tilldelning av Frolic* extra trevliga promenader* höga knälyft i backenÖvernäs Drottningdal den 20 Mars i Nådens År 2007Lisbeth HögmanundertecknadVittnen:Jack Ada Minna GunvaldvästgötaspetsarMimmitibetansk spanielX X X X x vittnens tassavtryck

Presentation


SC Ormeryds Clint Eastwood DSM
& Yours Truly

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ulvus - gäst hos verkligheten

senaste kommentarerna


Ovido - Quiz & Flashcards