Alla inlägg den 21 mars 2007

Av Lisbeth - 21 mars 2007 09:28

Go´morron!Kallt, grått och blåsigt! Betvingande en hastig impuls att gå och lägga mig igen. Vädret sätter P för de planerade utomhusaktiviteterna. Skulle behöva fota ett par dokument, men texten syns ej utan solljus. Gården ser ut som Beirut; skräp och hm det ena och det andra överallt. Vill räfsa, kratta, köra bort - massor! Men detta är inte så inspirerande att hålla på med när klimatet är totalt omysigt. Hästarna behöver också sin vårrenovering. De fäller och rullar sig och skrubbar sig å det väldeliga. Voice ska åka till stuteriet och få sin fölunge och jag vill att hon ska vara tip-top före avresan.Sen skulle jag - som grädde på moset - vilja företa trevliga promenader med hundarna och gulla med min lilla valp. Visst finns det saker att göra inomhus, t.ex städa. Usch!Bredbandet fungerar bara skvättvis, en helt plausibel ursäkt för att inte ge sig på någon mer seriös jobbinsats. Är det vår så är det. Jag vill ha solsken, ljumma vårvindar, fågelkvitter och blåsippor - NU!

Presentation


SC Ormeryds Clint Eastwood DSM
& Yours Truly

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ulvus - gäst hos verkligheten

senaste kommentarerna


Ovido - Quiz & Flashcards