Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av Lisbeth - 4 augusti 2009 11:30

BIS Fennican Geeba Gerbera BIM Antimos Edgar Schein domare Christopher Millar, UK.


BIS-vet Fennican Geeba Gerbera VSP-vet Dlarah Ghostbuster

BIS-pentu

Svedala Peppi Porslinsdocka VSP-pentu Svedala Rikhard Riddare

BIS-juniori

SERT-nartut Jaxonville Nippa Nappa VSP-juniori SERT-urokset Jaxonville Nano Nano

BIS-nuori

SERT-urokset Peregrin Oscar Othello VSP-nuori Va-Sert nartut Maiskis Vivian

 Va-Sert urokset Cimillan Niklas Nikkari SERT-nartut

Antimos Mary Ainsworth SERT-nartut Jaxonville Nami Nami

På utställning av den här typen får fler cert delas ut.
Grattis till finska västgötaspetsföreningen!***PS Det var roligt at se "tjocka släktens" framgångar i denna hårdast tänkbara konkurrens; BIS-vinnande Geeba är naturligtvis kullsyster till vår stamtik Ada och bästa hanen är bror till min Jack!

Av Lisbeth - 4 augusti 2009 08:55

Eftersom jag numera vet hur jag ske bete mig för att inte ha ont i ryggen, m.m samt har mycket att fira, glädja mig åt etc. så har numera investerats i ett par spritt nya glasögon!
Härmed ska ses på tillvaron med nya ögon! Jippi!
Och TACK för alla gratulationer!
Husse dök upp igår efter bärplockning m.m i Länna med massor av bär, kantareller (donerade av Boa, tackar) smaskens! Samt en pava champagne (för Gunvalds jämtländska bedrifter) som ska konsumerats, troligtvis när vi kommer hem i kväll efter valpkursens stadsvandring. Hurra!

Presentation


SC Ormeryds Clint Eastwood DSM
& Yours Truly

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ulvus - gäst hos verkligheten

senaste kommentarerna


Ovido - Quiz & Flashcards