Alla inlägg den 4 september 2008

Av Lisbeth - 4 september 2008 13:07

Ha! Positiva rapporter från min personliga budgivare. Ingrid har nu lagt rabarber på min Kilt! Enl uppgift jättefin - ren klippet. Köpt på The House of Scotland i London och i nyskick. Jippi! Min kritiska dotter förutskickade goda chanser att Yours Truly tom skulle komma i kilten...Dessutom vann jag budgivningen på den lilla 40-talshatten från Atelier Charlotte Vänersborg! Perfekt!Det värst är att jag nu står i oändlig tacksamhetsskuld till lilla I - ja, min dators mossiga program gör att jag inte kunde buda själv (som tur var...).Inrid hotar med att göra hundfilt av kilten och låta Viggo leka med hatten - jag är i hennes profithungriga klor...Bästa att skynda sig att betala finheterna, vilket härmed är gjort! Den nya betaldosan från Nordea är därmed invigd. Överlåter till Ingrid att göra den oundvikliga och förnedrande beskrivningen av själva inloggandet (som jag inte kunde lista ut på egen hand) på http://igurt.bloggagratis.se/Distansinlärning är det fråga om - motsvarar instruktion av chimpans i telefonkiosk. Det är alltså jag som är chimpansen...

Presentation


SC Ormeryds Clint Eastwood DSM
& Yours Truly

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ulvus - gäst hos verkligheten

senaste kommentarerna


Ovido - Quiz & Flashcards